قلبم...


درد و دل های یه دختر تنها....

آنقدر با تنهایی انس گرفتم که دیگر زبانش را می فهمم ! و فهمیدم… تنهایی هم می تواند عشق خوبی باشد به شرط اینکه درکش کنم!

 قلبم را عصب کشی کرده ام، دیگر نه به سرمای نگاهی میلرزد و نه به گرمای آغوشی!....

 

سرت را که روی سینه ام بگذاری هیچچ نخواهی شنید،... قلب من طاقت این همه خوشبختی را ندارد....

 

زیر آوار آخرین حرفت جا مانده ام! لعنتی چند ریشتر بود خداحافظیت؟!

 

ساده نیست گذشتن از کسی که گذشته هایت را ساخته....

 

تلخ ترین حرف: دوستت دارم اما... شیرین ترین حرف:... اما دوستت دارم! به همین راحتی جابجایی کلمات زندگی هارا دگرگون میکنه...

 

چه قدر دورتر از احساسم ایستاده ای! آنجا که تو ایستاده ای صدای مرا هم نمی شنوی چه برسد به دلتنگی ام...

 

میلیون ها و میلیاردها آدم روی این کره ی خاکی بدون تو زندگی میکنند، آخر من بدبخت چرا نمی توانم؟!



نظرات شما عزیزان:

farinaz
ساعت19:38---19 بهمن 1391
khili ghashang budan hny!!l
پاسخ: قربونت عزیزم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:,ساعت 14:16 توسط SoGoLi| |


Power By: LoxBlog.Com